Summa sidvisningar

måndag 29 augusti 2011

until you kiss my lips and you saved me

hejhej,
idag är det tisdag och innebär skola. skuullee ha cyklat men jag kolla på termometern och mamma fixa pengar på telefonen för 7 grader e inte skönt alltså.. a nej fy nu börjas det kalla vädret och vi får inte busskort fören efter höstlovet :(.kul. nu ska jag snart fixa mig helt sen ska jag äta, sen packa väskan, idrott idag . Jo föresten en jättekulsak jag ska berätrta, jag och jossa ska få träna med 94orna eller a romfartunas damlag ida ! sen får vi se om vi får fortsätta eller vad det blir ! ja hoppas verkligen på det för jag vill inte stå mellan två lag och lixom inte veta vad man tar vägen ! så det är blir nog toppen ! nej nu ska jag fixa allt. vi hörs .
~Du är underbar !

Pusssssssssssssssssssssssssssss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar