Summa sidvisningar

måndag 22 augusti 2011

Seeing you it kills me now

hejhej,
gick upp vid 20 över sex så jag skulle hinna allt jag skulle gö, men jag insåg att allt gick på en halvtimma så jag får väl sitta här o fördriva tiden, men så typisk mig sen typ 2 minuter innan jag drar kommer jag på nå jätteviktigt jag ska gö :) thats me.. haha a men idag är det skola... no... eller föresten hur va det där, de skulle ju va jippiiiee ! idaghar jag på mig mina nya byxor och ett beige linne. bara jag som stör mig på hur beige stavas ? haha.. a nej men nu ska jag väl ta och kolla så jag har alla papper med mig typ att vi inte får ha telefonen på lektionstid det måste amn skrtiva under ? menegentligen kan dom inte tvinga mig att skriva på för jag vill ha den på? men dom tvingar en iallafall att stänga av den så de är ju bara töntigt med ett avtal.. haha . a men sånna e dom. nej nu drar jag. Pusssssssssssssssssssss

ja kom på va ja glömde...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar