Summa sidvisningar

fredag 26 augusti 2011

In The club ! PUSS!

HEJJ! Jag är så grymt glad, jag ska berätttta!
det börjja med attr jag och jossa åkte ner till stan vid halv tolv och så satt vi där och va med på tv och käka tårta o drack festis hahah ;) sen träffa vi min syster Ella , så saknad gumman ! sen typ kom the moniker upp på scenen :o haha jag tyckte det va grymt coolt, sen tog jag kort med han och fick autograf ! sen träffa vi matilda syster, så gick vi runt lite, sen träffa vi ida o fanny men då skulle matilda dra så då gick vi o satt oss vid scenen igen för att danny skulle uppträda, fullt med folk verkligen, så fick vi typ en ros. så tillslut kommer danny upp på scenen och shit jag vart helt såld så grymt bra och så söt oxå! sen typ när han hade sjungit klart så da dom att han bara signerar skivor :( och jag hade ingen ?:( asledsen blev jag typ men då gick vi bakom scenen man såg typ ba hans rygg, så stog jag o maja där och typ grät för han är så grymt bra, sen typ tog jag min ros och la den breve han på bordet då vänder han sig om och ler asstort och typ blinkar med ena ögat :o shit alltså så grymt kär jag blev. nej men sen ställde vi oss i kön allafall, och då kommer det fram en ba om ni itne har skiva får ni inte någon autograf för han måste vidare sen. så då köpte majaen skiva och hon fick ta med en upp då fick jag följa med ! och då när vi kommer fram till han la jag fram papper allafall så han skrev sen så typ skaka jag så jävla mycket så jag fick värsta långa kramen och en PUSS på kinden ! gissa om jag blev glad, sen när jag gick av scenen asså ärligt jag kunde typ inte gå eller andas jag va så jävla glad ärligt ! sen kolla jag på bilderna om dom blev bra men dom vart sämst, så då gick vi tbaks bakom och då fråga jag om jag kudne på ta ett nytt och det fick jag så då fick jag asbra kort på han o mig när han håller om mig, sen bara flyger det ur mig att jag Pussar HAN på kiden värsta pussen och så gott lukta han ! gud å jag är så grymt kät ärligt. jag skakar fortfarande, plus att jag luktar han lite så ja går o luktar på mig själv;) haha, nej men jag är såhär glad just nu ingen ska få sabba mitt humör nu allafall ! TACK Maja du e bäst ! Nu ska jag sätta mig i soffan och njuta sen ska jag o mamma o thuva ha myskväll, sen imorgon är det min födelsedag (a) jippie ! a men nu kommer det bilder pusssssss.


Jag och The moniker !

Min kille ;)! haha

jag är kär..

finis !

dannyyyy;)!



shitt iloveyou !

Pusss.

så glad tjej ! ♥

1 kommentar:

  1. Det verkar som om du har haft mer än en underbar dag! :D
    Lyckos dig!

    SvaraRadera