Summa sidvisningar

måndag 8 augusti 2011

hejhej alla,
idag var det min tur att hjälpa till med tvätten så jag ggick upp och följde med mamma klockan sju för exakt en kvart sen , så jag hjälper henne fram till tio, sen åker jag ner på stan och träffar min underbara lilla ida brodin jag har saknat henne så sjukt mycket ! min lilla prinsesssa♥ a men sen ska jag nog hem och få se om jag o ida ska va elr om jag ska hem och vila mig kan  tänka att jag kommer ha sjukt ont efter att ha gått en heldel. så vi får se vad som händer senare :)! <3 nej nu ska jag gå på toa sen titta tv hehe pussssssssssssss.

* dag 7 - något svårt som hänt , nåt minne,  
a ett riktigt jobbigt minne det va det som hände i Thailand 2004,
e ett tidigare inlägg berättate jag om att vi åkte hem 3 dagar in katastrofen,
men egentligen skulle vi stannat över julen och längre men som tur ville mamma att vi skulle komma hem o fira jul för det var min lillasysters första jul, tänk så hade vi missat den. usch jag får rysningar bara av att skriva dethär. a men allafall vi hade askul i Thailand vi badade red elefant o massa mer, men jag. Jag hitta en kompis, hon och jag lekte från första dag till det va dags för mig att lämna, hon stog och vinka hejdå, jag såg att hon hade nått i blicken typ oro, men det va inget jag tänkte mer på, sen kom vi hem och den 26 december slår vi på tv:n... Överallt pratades det om flodvågen. Jag satt inte vid tv.n på minst 1 måndad, sen kom tidningen alla saknade va det bild på och min kompis va med , med ett litet fint kors över. då berättade mamma vad som hade hänt henne. Gud jag grät och jag kan sakna henne idag elr som när det där i norge hände då fick jag tillbaka allt i huvudet och jag klarade inte av att hålla allt inne, jag fattar inte vad som hände liksom 6½ år o dö asså shit vi som skulle ha så kul häör. här hemma. du och jag... Men du ska veta att jag tänker på dig, hoppas du har det bra däruppe. fina ängel vila i frid. 26 December 2004 det va den dagen du slöt dina ögon.

puss...♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar