Summa sidvisningar

lördag 6 augusti 2011

hejhej,
nu har jag precis klivit upp de går ju inte o sova när alla e vakna och Thuva kommer in och skrattar för hur jag ligger när jag sover hahah :) a men snart ska vi käka frukost sen får jag väl börja packa för vi åker ut till strömskär och har det mysigt ! Ikväll ska vi på nått som heter Damernas?:) vet inte riktigt vad det är men de bli säkert bra, sen ska vi äta kräftor ! Mummss, alltid lika gottt. Vi får se om jag kommer kunna blogga nå mer idag, annars blir de immorrrgggooonn när jag kommeer heem:) ! Jag skaffa Bloglovin igår men jag fattar inte så mycket typ bara att man följer bloggar och gillar inlägg, hmm... ni får gärna hjälpa mig med kommentarer om ni vill. pusssssss

* dag 4 - din idol, varför 
Idol, hmm.. jag har egentligen inte nån speciell så men en av mina favoriter är faktist Justin Bieber,
alla säger att han har sån jävla ljus röst och att han är bög? jag tror mer att det handlar om avundsjuka :) haha, a men jag älskar verkligen han för hans låtar är så sjukt bra och han är så söt! Men sen handlar det ju lite om hur han är på scenen jag får rysningar i kroppen när jag ser det, han dansar asbra och han är sjukt bra live. Min favorit låt med han är nog Pray eller one less lonely girl !a men de var väl det, eller jo vänta hans film "Never say Never" Den är asbra, men haha jag börja gråta när han blev sjuk och inte fick prata :( men den är så bra den filmen så om ni inte har sett den och har lovat er själva att inte se den tycker jag ni borde ge den ett försök:)! Pusssssssssssss

2 kommentarer:

  1. Hr du seriöst sett han live :OOOOO

    jag ska också ta han som idol :P

    Älskar dej <3

    SvaraRadera
  2. nej asssåå när man ser typ på film elr på youtube, men de vore typ rena drömmen att fåse han live !
    jag älskar dig hjärtat ! <3

    SvaraRadera