Summa sidvisningar

söndag 28 augusti 2011

set fire to the rain

hejhej,
idag är de skola och jag ska cykla.. a men det e skönt förutom att när man e frammer är allt och då menar jag allt amink borta och då hinner man inte stå där o sminka sig .. a så så är det. alla måste ha hört om den hemska olyckan igår... jagtycker det är fruktansvärt attva 15 och dö lixom? stackars föräldrarna .usch! nej gud sporten är ju jättehemsk.. och när det e s nära oxå...nej inge mer dödsfall nu tack.. igår va vi som sagt hos familjen och fikade sen vart det pizzaa, jag fick  presenter oxå, en skitsnygg väska, sen en earcuff och ett armband :) tack jag älskar er, maja,marcus.lotta och jonas. nu ska jag föna håret sen kanske jag ska äta nått oxå. sen borsta tänderna sen är det väl dags att dra.. puussssssssssssssssssssss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar