Summa sidvisningar

söndag 21 augusti 2011

i wan't you next to me

hejhej,
förlåt att jag itne skrivit men jag har vart hos pappa och det har vart fullt ös, sen har jag får klagosak för jag inte skrivit veckans blogg, men jag har bestämt mig och det blir min fina syster ella reutman, som vinner veckan blogg, hon skriver om precis allt hon gör är jäätte aktiv och har många läsare så om ni vill läsa hennes blogg så har ni länken här , http://ellareutmans.devote.se/  hon e underbar ! .
a nej men så idag har jag vart på tuna park och handlade kläder, det vart inte så mycket pg.a att jag fyller år på lördag så jag får vänta lite tills dess. a så det art ett linne från JC, ett par byxor i leopard från lindex. och en beige tröja från bikbok :) så tack mammi! nu ska vi laga god aseatisk mat med musiga saker i, imorgon börjar skolan och då måste man ju ge ett gott intryck så jag ska ha på mig nytt :)! pusssssssssssssssssss.

http://ellareutmans.devote.se/  VECKANS BLOGG ! 
KLÄDER !








1 kommentar: