Summa sidvisningar

onsdag 24 augusti 2011

en rubrik säger mer en tusen ord.

hejhej,
idag är jag astrött, haha jag somna astidigt igår sen vakna jag av att mamma kom in och säger ba men lägg ifrån dig telefonen du sover ju, jag ba va? AHAH jag låg å höll o telefonen. sen jag ba jaha, så jag tänkte att klockan säker va kvart över sex på morgonen så jag gick upp mamma ba men gå o lägg dig, så jag kolla på klockan den va bara halv 11 på kvällen (a) hahaa smarta jag . a men så då vat jag pigg så jag låg o smssa lite, sen la jag ifrån mig telefonen och låg och klappa min kisse. han mår jättedåligt p.g.a kaninen :( dom va typ bästavänner, så nu sov han hela natten brevid mig . aw. a så så är det, föresten igår va det träning, de va kul men asjobbigt . idag skola och jag måste skynda mig för jag har inte fixat håret och för en tjej tar det tid ;). a så nu kan jag itne skriva mer en att vi ska på eskution (stavning) "leta småkryp" i 2 timmar idag ! ueeww ! a så det ska vi gö i skolan och det regnar kul alltså ... a men pusssssssssssssss. föresten skriv mera i frågestunden  :) !


 
älskar dig mammi ! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar