Summa sidvisningar

måndag 8 augusti 2011

hejhej.
Just nu e ja inte på bästa humöret har faktist inte vart det på hela dan. jag maja och oskar drog ner på ängen och skulle spela lite fotboll men vad hände? jo min gamla sträckning kommer upp s¨jag kan inte springa långa sträckor,inte skjuta och knappt sitta på vissa sätt. kul . nej men de blir att vila till söndag då vi har match i halsta och då behöver jag vara i form ! För jag vill inte ha fler förluster nu så nu ska vi ta dom tjejer <3 a men så jag drog t träningen för att träna men det gick inte.. snyft.. Just nu tittar jag på Lotta på lisseberg asbra ju ! speciellt tomas ledin september och eric saade ;)! haha han e sååå snygg ! Nej nu ska jag va social mot min fina familj. Pusssssssssssssssss
Jag drågar låten ! Big city life ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar