Summa sidvisningar

måndag 22 augusti 2011

fall...

hejhej,
hemma från en as jobbig träning, egentligen orkar man inte kämpa och ställa upp när man vet att laget ska lägga ner efter säsongens slut. så jag och jossan har andra planer om allt går som det ska (; haha, a men så nu är jag lite trött på allt, ledsen oxå för vill inte att vårat underbara lag ska läggas ner :/ men men sånt är livet. nu har jag ätit snart ska jag duscha sen ska jag nog sova hahah eller oj klockan e bara halv 9 ;) men jag e trött så det går nog. imorgon är det no dag, och resten av veckan oxå :( no liksom värsta ämnet... a nej men jag skulle jag va positiv till skolan så jippie askul! elr inte.. a nej men nu föresten ska jag skriva att jag ska inte äta godis på hela alltet skolan alltså så jag hoppas att jag klarar det :) nej nu ska jag fixa allt ts imorgon. Pusssss love you all.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar