Summa sidvisningar

måndag 8 augusti 2011

hejhej alla fina,
jag och Maja va tvungna o ställa klockan, typ kvart i nio för att hennes kille ska komma typ elva,
a men inatt dårå, eller igår kväll jag o Maja driv sminka osslite sen typ skulle vi sova sa vi då va klockan 1 sen kunde vi inte då sa vi att vi skulle va vaken hela natten men gissa vem som somna först ?...Jag :D haha det är alltid jag som gör . A men de kanske va lika bra annars mår jag piss dagen efter . Nej nu ska jag gå och borsta tänderna. Pusssssssssssssssssss

* dag 6 - vart du vill åka JUST NU  
Jag vill åka tillbaka till Thailand de är så grytm fint och varmt där, så skönt . Massage varje dag fixa naglarna äta god mat! club sandwich varje dag och annat gott :) det bästa är nog att det ör så grymt jävla billigt, man kan typ plocka på sig 4par kläder och få det för samma pris som ett här i sverige, liksom jag handla en addidas tröja dock inte äkta men vem märker det liksom, a men den kosta bara hundra svenska kronor :) sen massa ed hardy kläder för jättebilligt pris, stranden den är sjukt fin allafall där jag har varit och liksom vattnet 37-38 grader varmt i havet och klarblått vatten ! Jag har vart i Thailand tre gånger först 2002, har kanske nått minne men inte mycket, sen typ 2004 det var då vi kom hem 3 dagar tidigare som tur var för vi kom hem den 23 och den 26 va ju flodvågen så tur hade vi. sen nu 2010 va vi där igen och michis kompis Louise följde med, det är hon som tagit bilderna som kommer snart. A men så om ni inte vart i Thailand åk dit det är verkligen värt o se :) Pusssssssssssssssssssss







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar