Summa sidvisningar

torsdag 11 augusti 2011

hej alla fina,
skrev inget igår för jag hade inte tid elr jag hann inte för vi åkte till gripsholmslott, kul va det väl, men ute spöregna det och vi skulle liksom äta, så vi satt under ett träd när det spöregna men trädet skydda ju inte så mycket så, ja. jag va lite blöt ;) haha, a sen typ käka vi, sen va jag astrött så jag gick o sov :) nu är det en ny dag ocvh solen lyser faktist *wow* haha, a men jag ska typ käka frukost snart sen vet jag inte vad som händer idag :) pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

* dag 9 - 20 saker du absolut inte kan leva utan !!  
1:Mobilen !
2:Datorn !
3:min säng !
4:kamera !
5:Musik!
6:dusch !
7:min familj !
8:Mina vänner !
9:Pincett !
10:Rakhyvel!
11:kläder!
12:mat !
13:facebook!
14:tv.n !
15:Värme!
16:Sommar !
17:Fotboll !
18:dörrar!
19:hus !
20:tvättmaskin !
hahaha det va 20 saker kanske vissa saker inte va det som dom flesta hade svarat men jag tycker det här va viktiga saker :)! Pussssssssssssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar