Summa sidvisningar

torsdag 25 augusti 2011

kill for lies..

hejhej bloggeeen,
nu sitter jag här har vart i skolan, och det va inte kul, vi fick typ leta efter kryp asäckligt, sen typ sprang kalle efter oss med en snigel... uew. a så höll på hela dagen :(. a men nu e de över allafall, nu är jag hemma och ska hämta thuva vi tre sen får väl hon o jag göra nått. på lördag fyller jag år så mamma o michis ak handla presenter t mig idag (A) :D jag längtar men itne så jättemycket faktiskt. fast jag kommer alltid älska presenter. a så så är det idag. jo föresten jag lova jossan att länka t hennes blogg. http://josefine.devote.se/ . jag har astråkigt så ni får underhålla mig på telefonen. nej nu ska jag väcka mamma sen ska jag ta nå o äta typ ett päron HAH fan va fult det lät :) a nej men pussssssssssssssss.

bästa låten !


gammal bild på mig o syster
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar