Summa sidvisningar

tisdag 16 augusti 2011

Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder

hejhej alla fina,
hann ju inte skriva så mycket förra gången så jag tänkte att jag kunde skriva lite mer om dagarna ,eller dagen vi åkte dit med bussen som gick 20 över 9 härifrån så skulle vi till vls godsmotagning för cassandra hade glömt sin telefon på bussen, så gick vi runt och leta efter det längeeee. a men sen tog vi bussen till rocklunda och va där sen drog vi ner på stan igen för johanna skulle käka, efter det så drog vi tillbaka ;) haha då typ dansa vi och nå sumodräkter hahah gu va söt man är i sånna ! A så det va det vi gjorde där, imorgon blir det vattenkrig så bäst att ha bikini under :) snart ska jag tvätta med mamma, minakläder tvättas liksom inte av sig självt :) så jag fixa med det ikväll sen går jag o lägger mig vi typ 10 å jga orkar upp imorgon, nej nu ska jag spela gitarr pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss♥

älskar di lillsiss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar