Summa sidvisningar

fredag 5 augusti 2011

Hejhej, idag har jag vart på björnön med familjen och Michis gjorde min dag och säket många andras, de kom typ en snok vi hennes fötter så jag flög upp och mamma sa lite lugnt att det va en orm vid henne men hon tog det inte lugnt utran hon flög typ minst 2 meter frammåt som en känguru, haha jag lovar det va så kul. aja nu är vi hemma och mamma michis och thuva har åkt t masmmas jobb och jag stanna hemma för jag har asont i vaden har typ sträckt mig :/ . ikväll blir de mys med familjen med tacos och nå bra på tvn :)

* dag 3 - din favorit film, varför 
Min favorit film heter Raise Your voice,
Terri Fletcher är en ung, söt tjej som drömmer om en karriär som sångerska. När hennes bror dör i en bilolycka hon själv är med i förändras allt och det verkar som att allas drömmar rasar samman, även hennes. Men Terris mamma och moster beslutar sig att skicka Terri till en musikskola i L.A, trots hennes pappas motstånd. Livet i L.A är inte så lätt som hon tror att det ska bli utan det blir mycket jobbigare, men inte hälften så jobbigt som hennes nya kompisar där redan har det. Men Terri träffar en kille vid namn Jay och de upptäcker skolan, musiken och kärleken tillsammans.


Pussssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar