Summa sidvisningar

tisdag 9 augusti 2011

hej alla fina människor,
idag va jag på stan med min syster Ida brodin :)
vi hade jäääättekul jag har inte träffat henne på veckor, a men sen träffa vi syster Amanda och hennes kompis jennifer tror jag hon hette , a så vi gick runt och sen typ skulle dom k'ka så vi följde med sen såg jag typ min förra kille, fick typ en klump i magen men klart att jag saknar tiden men men. a sen typ satt vi utanför donken ett tag sen skulle jag o ida gå och handla kläder elr hon skulle så då gick vi t gina och hon handla nå kläder, sen gick vi t bussen och vi for hem. jag mamma michis och thuvis gick o plocka svamp, men sen börja det regna så vi drog hem. nu sitter jag här funderar på att sova tidigt idag men om nån vill underhålla mig kan ni ju smsaaa. a nej nu ska jag titta tv bättre en att sitta här iallafall ;-) haha pussssssssssssssssssssss <3
Tjejer ni e underbara ! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar