Summa sidvisningar

onsdag 17 augusti 2011

I couldn’t see the sky

hej,
vakna nyss, klockan är 07:51 och jag måste in i duschen snart,
just nu krn jag mig väldigt sliten. ont överallt mår sisådär vart lite eller väldigt ledsen igår. a men sånt får man räkna med i livet. ehm nu glömde jag bort vad jag skulle skrivaså jag kan ju skriva att jag fyller år om en vecka och två dagar :) jippiee ! Hoppas jag får presenter (a) HHAH . a så det är väl det som är bra, tänkte bara säga att jag uutser vinnaren av veckans blogg imorgon för jag hinner inte på lördag, dop o grejer , så jag har faktist 2 jag måste välja mellan. så det blir svårt men det ska väl funka . nu sa jag precis hejdå tilll min söta lillasyster, hon o lars ska gå t skolan. lars jobbar där så han tar med thuva:) jättesnällt :) som jag skrev i ett kort inlägg igår bytte jag header, men den är bara tills vidare, tills jag gjort en ny. men de inte lätt för jag har bara photoshop och typ picnik, men i photoshop blir texten suddig när den kommer upp på bloggen så ;) men picnik funkar bra, men om nån vill hjälpa mig får ni gärna kommentera för jag har inget emot att slippa de faktist . ida ska vi iväg igen, vet inte om jag kommer slappa där bara idag oxå för min höft vart helt knäpp så det typ knakar nr jag går, o sen har jag tränisngvärk lite överallt , men de går väl över. nej nu ska jag in i duschen . skriver mer iväll om jag är på humör ;) pussssssssss.

Dagens låt : Resten av ditt liv.

1 kommentar: