Summa sidvisningar

tisdag 30 augusti 2011

free falling

hejhej,
idag är det onsdag ocg jag tar det som en chill dag, orkar inte sminka mig så mycket idag för det är bara jobbigt ! så nu ska jag bara ta det lugnt och fokusera på skolan ! snart ska jag äta frukost , sen ska jag fixa håret :) efter skolan idag ska jag typ hem sen måste jag fixa om mig och åka till lars mamma för hon fyller år, och sen vet jag inte om jag hinner till romfas match isåfall åker jag ner ett tag och tittar på slutet ! men det är väl det som händer ida, föresten träningen igår va askul det va inte 94or typ det va blandat av allt :) kulkul. så jag tror jag redan bestämt mig för att göra en övergång , tyvär skultuna.. a nej men nu ska jag dra pusssssssssss....

saknar Thailand..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar