Summa sidvisningar

torsdag 18 augusti 2011

ÄNTLIGEN !

Hej , förlåt för jag inte har skrivit men det har vart strul med att skriva på bloggen så inläggen publiceras inte men nu så nu jäklar :) haha idag va vi ju där och det va askul, vi prata med en som hade hand om fotbollen han hetetr keihan, jättesnäll sen lyssna vi på massa musik ! roligaste dan nästan. Sen åkte vi hem och jag va barnvakt åt Thuvalisa haha ;) sen åt vi rullader inlindade i bacon, och band spagetti:) sen drog jag ut med cassandra ida och Maja, och jag måste säga att det är så skönt att ha er vid min sida , ni är sjukt underbara tjejor ! Så typ satt vi o titta på hannah montana(a) och sen typ knatte,fnatte och tjatte på äventyr :M så coola ! HAHA a men så jag kom nyss hem och nu sitte jag här, ska typ packa inför imorgon sen ska jag nog sova för jag börjar bli väldigt väldigt trött nu ! Så chaaaaoo!

haha ;)!

4 kommentarer:

  1. finns alltid vid din sida hjärtat. älskar dig / din ida. ♥

    SvaraRadera
  2. här är nog en blogg som du kommer älska ;)

    http://justindrewbieber.blogg.se/

    SvaraRadera
  3. sen tänkte jag bara säga att vi åt inte rullader inlindade i bacon utan tvärtom, sen så heter de inte chaoo, utan ciaoo ;)

    SvaraRadera
  4. Nu är frågestunden avslutad. Och alla svaren finns nu uppe på bloggen! Titta vad jag svarat på din/dina frågor och alla andras frågor!

    kram <3

    SvaraRadera