Summa sidvisningar

söndag 7 augusti 2011

hejhej, har vart på strömskär så lite dålig uppdatering har det blivit, som jag sa var vi på nått som hette damernas, och det va askul typ tanter som klädde ut sig och gjorde massa uppträdanden, sen har vi bara myst och haft det skönt, jag fick en jättestor abborre på kroken och den va grymt god! Asgott med ugnstekt abborre ! A men jag va ju lite feg så jag våga inte ta i den så det fick Marcus göra ;)! haha, a men så vi har haft det jättekul, idag har det regnat eller de gör det fortfarande inte kul att åka båt i det så jag måste nog sätta mig i en varm dusch! jag ska bara säga oxå att jag saknar min bror oscar :( . a vi får ta o träffas snart! Juste jag skulle skriva nåra frågor och svara på dom !
* dag 5 - svara på lite frågor, som du hittar på själv 
*Vad är ditt fullständiga namn : Mitt fullständiga namn är Sara som är ett mellan namn, Rebecca Som är mitt "riktiga" namn och D'Adda som är mitt efter namn:)
*Vart kommer ditt efternamn från ?: Det kommer från Italien jag heter typ egentligen Av Adda eller nått sånt , Adda är en flod i Italien så vi är döpta efter den, D:et står för av eller från så då blir det istället för av Adda, D'Adda :)
Två bra saker som du gillar/inte gillar: JAg gillar:glass(fast jag inte tål det ), Fotboll det är livet! Jag ogillar: Sånna som driver med en typ driver med ens känslor inte kul! , sen är det väl typ såna som ljuger falska personer !
Vad är du mest nöjd med i ditt utseende?: oj ögonen kanske, eller typ munnen hahaha!
Har du nått tix eller nå tvångstankar?: Tix:ja typ eller varje gång jag har smsat eller skrtivit nått måste jag börja sjunga ?haha låter helt sjukt. Tvångstankar: ja faktist typ om tv volymen står på ett udda tal måste man ändra även om det blir för högt elle för lågt, sen låset när man går måste lås saken va rakt upp . hahaha låter ju som jag e sjuk eller nå.
Är dina föräldrar skiljda ? Ja det är dom. kan inte säga att det är tråkigt eller bra för jag var så liten när det hände så jag har inga minnen från när dom va tsm förutom videoklipp och lite bilder , alla säger att det är asbra för man får mer saker o sånt men jag tycker inte att man får det faktist ? haha. aja nu har ni fått lite svar på frågor . Nu kommer det lite bilder sen dagarna på strömskär :D























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar