Summa sidvisningar

torsdag 25 augusti 2011

someone like you

hejhej,
nu ska jag svara på frågestunden !

Har ni fått datorer från skolan?: nej och det komemr vi tyvär inte få heller :/


Hur ofta bloggar du?: nja asså det beror på hur ofta jag har tid men försöker göra minst ett per dag :)

Vilken outfit gillar du bäst?  : ja asså jag trivs i det mesta men just nu är det mina nya byxor och en beige tröja har bild på det på nån dag :)

Vilka bloggar följer du?: ja du, jag följer väldigt många, blandannat kissies.se , juliahbaby.bloggplatsen.se och asså typ hundra mer nej men väldigt många.

Vad gör du på fritiden???: på fritiden, ja då spelar jag fotboll med mitt underbara lag, sen umgås jag medmina vänner och familj.

Vem gillar du just nu?: ja hihi det tänker jag inte gå ut med här för det sägs ju att det ger otur att skriva dens namn så. ;)

As bra blogg :)
Vart fixar du oftast dinna bilder?:
tack fina du, oftast använde jag bara enkla picnik men det blir lite photoshop och lite annat :)


fin blogg
Hur många besökare har du om dagen?:
aw :) , ja du jag kan inte se läsare jag ser bara sidvyer, och då har jag en hel del faktist vet inte exakt men kanske upp mot en hundra ibland :) kanske itne så mycket men eftersom jag inte hållt på så länge känns det toppen :)

Har du en Nikon D3100?? :): ja det ar jag och den funkar jättebra :)

Varför började du blogga?? XD: till en början va det för att min syster hade och jag tyckte det verka jättekul sen kom jag mer o mer in i det och nu är det som en vana :)

Om du fick önska dig vad du ville vad skulle du då önska dig ?:oj, det va svårt, men kanske att leva värsta lyxiga livet aldrig bli sjuk och aldrig ha några motgångar. haha :)

varför är du bäst & undebrar?
vad fick dig att börja blogga?
vad ska du gå för inrikting efter nian?
vad tycker du om ida brodin? :D<3 puss! / din ida.:
första frågan kan ja ej svara på för de e du ida som e det, jag som på två frågor tillbaka ser du :) , ja du just nu krn jag för att bli frisör och manikyrist elr va det heter, men jag har ju som sagt två år kvar så vi får se vart allt leder. Om mina ida brodin, ja du hon är världen mest udnerbaraste människa och utan henne hade jag inte stått här idag, hon är så grymt snäll och jag älskar henne mest. !

Nu har ni fått svar på alla era frågor, hoppas ni fick dom svar ni ville :) nu ska jag tvätta av sminket sen fixa mig inför sängen :) pusssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar