Summa sidvisningar

tisdag 20 september 2011

vi sväva tillsammans

hejhej alla fina därute,
nu är jag hemma från skolan så skönt faktiskt ! men när jag kom hem så hade vi ett brev i brevlådan och där sttog det att dom som ska byta alla fönster här nere har typ "strejkat" kul så då kommer vi få gå med gamla fönster och dom har tagit bort plåtarna oxå så de e svinkallt härinne ! föreningen alltså... a nej men så de vart jag sur över sen nu måste jag plugga, fixa med en på skolan så jag ska sitta med henne imorgon och jobba ltie no tills på torsdag då det är prov.. engelska prov på fredag oxå kul liksom... nej men så nu kan jag inte sitta här och va lat, men vi hörs, glöm inte att anmäla er till veckans blogg, :)! ♥ pussssssss

engelska.... 
HAHAHAH kolla reklamen så rolig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar