Summa sidvisningar

fredag 16 september 2011

i was born this way...

hejhej, idag har det vart skola prov och det gick sådär... sen drog vi ner på stan och vi fick praoen ;) yeyyy! sen gick vi å fika med jossa o sandra, så dyrt överallt men det blev nå ställe i igor , och jag o sandra hade värsta skratt anfallen... haha så kul att umgås med alla er tjejor ! sen drog vi t ur&pen och där köpte jag en earcuff med typ fjäder på (a) a men sen drog vi t h&m och jag köte ett par byxor och ett linne för 250:- asbra :) sen typ t gina men där fannhs det inget jag ville ha så vi drog hem , sen nu har jag rpecis ätit det vart hamburgare, imorgon ska vi spela match (Y) wihhoo. kul som fan. men nu ska jag spela lite gitarr och sen får vi se vad som händer, om ni vill hitta på nått ring eller smsaaa :) pusssssssssssssssss.





3 kommentarer:

  1. Hur mycket köpte du earcuffen för? Den var jättefin!

    SvaraRadera
  2. den kosta 29:- men den skulle kostat 69:- men eftersom det är ur&pen är det lite rea då och då (:

    SvaraRadera