Summa sidvisningar

måndag 19 september 2011

du ser mig som en supernova.

hejhej,
sorry för dålig uppdatering idag men jasg har inte hunnit , för mycket i skola alltså, fattar inte att jag längtade efter skolan när det va sommarlov... jag vill bara gå o lägga mig o sova tills nästa sommarlov typ...jag har No_prov på torsdag ska plugga som fan har jag bestämt mig för jag fick tyvär ett e+ åp so.n inte bra så nu får jag plugga, sen har jag engelska prov på fredag , tisdagen efter har jag svenska prov... alltså kill me... jag får försöka få så bra resultat så möjligt alltså... ikväll blir det lite god mat och idol, sen plugga... jag har jättesvårt att lära mig sakerna jag läser kan ni inte tipsa på hur jag kan göra ?, skulle va jättesnällt !

jag kör en omgång av veckans blogg så ni kan ju anmäla er här under |
                                                                                                        V

för större chans att vinna så kan ni,
*följa mig på bloglovin,
*länka mig i eran blogg/facebook,
*eller bara prata om bloggen,

Jag utser en vinnare på söndag,
pussssssssss
.

2 kommentarer:

  1. kul (:

    för större chans att vinna så kan ni,
    *följa mig på bloglovin,
    *länka mig i eran blogg/facebook,
    *eller bara prata om bloggen,

    SvaraRadera