Summa sidvisningar

onsdag 7 september 2011

Arg tjej...

...

just nu är jag lite eller väldigt mycket sur för det va såhär, idag hade vi sovmorgon, och igår kom en som jobba på skolan och sa att vi hade det för våran hemkunskap vart inställd, och då sa hon att vi skulle säga till massa så dom kunde sprida vidare att vi hade sovmorgon men då är det ingen som sagt till 2 personer, så jag får all skit över mig, när vem som helst kudne sagt ? men jag ska ha allt i huvudet jo jag är ju den man kan hacka på oxå för jag tar åt mig! men jag tycker det e fegt för det är inte bara min uppgift direkt andra kunde sagt, men det är så jävla lätt att skylla på mig när detfinns 100 pers till?... shit va jag lackar... a nej nu ska man va glad, jag sitter här och har tråkigt, får skjuts av sandra idag så jag slipper komma t skolan tidigt, nej nu måste jag fixa mig och lugna ner mig för nu har jag skrivit så hårt att jag har ont i fingrarna . haha .... pussssss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar