Summa sidvisningar

torsdag 1 september 2011

Moves like me

Shhaaaaaa.
Idag är det onsdag och jag hann inte skriva nå i morse för jag orkade inte . sov asskönt inatt, som en prinsessaaaa :) haha, idag va det vanlig dag i skolan men vi fick massa läxor. asså shit jag krn mig redan utbränd och det är bara första veckan än ! a så så är det. ikväll är det träning med Romfartuna ålder alla möjliga, " damlaget" hoppas vi kan gö en övergång snart för jag vill verkligen, jobbigt att inte veta vart an tillhör .. Jag åt nyss äggröra asgott innan träning! kan jag rekomendera, sen att äta en frukt efter träningen ! mums! Jag höll på o städa mitt rum oxå men jag kom på att matten behövdes göra så det fixade jag istället sen fastna jag här ;)! nej nu ska jag typ städa vidare sen byta om .. pusssssssssss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar