Summa sidvisningar

söndag 18 september 2011

in my life...

hejhej,
idag är det söndag och det är grått på himlen :( och imrn är det måndag och jag hade tännkt att cykla t skolan fast nu as dom att det skulle regna.... kul... får väl cykla tidigt så inte regnet hinner börja. idag ska pappa fortsätta med det han gör typ slipar, sen vet jag it´ntevad som händer mer idag .. vi ska hem t mamma idag så vi får se vad vi gör där, krn föratt gå t jonas o lotta (: nu ska jag klä på mig fixa håret och sen borsta tänderna, men jag skriver mer ikväll, pussssssssss.




bilderna tagna av Louise Magnusson♥

2 kommentarer:

  1. ja ni kan vel komma ikväll, det vill vi med, mamma ska fråga therese om therese kan hjälpa till att färga mitt hår, du kan ju smsa mig när du ser det här, puss! <333333
    /majaahlquist

    SvaraRadera
  2. Nu är veckans blogg avslutad. Gå in och se om det vart du och anmäl dig igen! <3

    http://ellareutmans.devote.se/blogs/12520592/veckans-blogg--vinnaren.htm#WriteComment

    SvaraRadera