Summa sidvisningar

onsdag 14 september 2011

väldigt väldigt mycket !

hejhej nu har jag tid att skriva en hel bibel om jag så vill men jag ska skriva lite kortare så ni inte tycker det e tråkigt att läsa, lite tråkigt att jag förlorat besökare pga att jag itne skivit men nu får ni komma igen och börja läsa igen hihi:) jo men igår hade vi skola som vanligt och sen drog jag o maja hem o plugga och typ spelade lite sims, sen typ skulle jag käka men jag gick t baks dit sen inte så långt bara över staketet haha :) a men sen titta vi på idol och sen dreog jag hem ! idag gick jag upp halv 7 och duuscha sen fixa mig o allt dedär, sen till skolan! vi hade vanliga lektioner men vi slapp bilden så vi sluta halv 3, ganska chill, sen drog vi hem och jag sandra, maja, josefin drog ut och skulle plocka svamp ! och så hittar jossa o sandra bästa stället så jag fick en full korg ! mums, nu får jag ta o äta oxå inte bara plocka, men när vi skulle typ gå genom hela skogen o hem så börja det spöregna... kul liksom och jag skulle på komfirmation efter så jag skyndade mig hem sen tog jag en snabb dusch eller jag tvätta håret hehe, sen drog jag o mamma dit och då va jag typ med märta jossa o sandra där , vi hade jättekul ! märta du e underbar ! imorgon är det en  ny dag och skola.. men det va nånting som skulle va imrn som va kul men sånt kommer man ju inte ihåg ;) haha, a men nej nu ska jag titta på tv kanske göra lite dipp och grönsaker ! smsken . men pussssssssssss:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar