Summa sidvisningar

lördag 10 september 2011

döda ett liv sådär, på ett ögonblick...

hejhej,
idag är det lördag och idag har jag inegn aning om vad som händer förutom att jag o jossa ska på match och kolal på damlaget :)! kulkul, sen får jag se vad som händer kanske fixar lite hemma sen ut med någon kanske ?`:) höra av er , duscha nyss och nu hamna jag här igen för jag kom på att jag inte bloggat idag, fy skäms... hahah nej men igår kanske det inte blev ett så bra inlägg efter bion för ärligt jag blev asledsen och tog verkligen till mig. man ska vara rädd om det man har, det är ju faktiskt sant ! krn att jag måste tänka ig för ibland, imorgon kanske jag ska vara med erik men vi får se ! nu måste jag fixa mig med smink o så, men vi hörs.  pusssisar !
jag o matilda, loveyou ! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar