Summa sidvisningar

söndag 4 september 2011

I remember when we talk..

hejhej, har inget särskilt att skriva så jag tänkte skriva om hur jag tycker kärlekär..

Kärlek, en helt underbar känsla om man verkligen är kär, sen finns det dåliga saker med kärlek oxå som när man inte har några känslor kvar elr när nån lämnar en. men det bästa med kärlek är känslan, att bara få känna närhet och trygghet är en underbar känsla. eller när personen säger att man betyder väldigt mycket för den. eller att den vill dela resten av ens liv med en, att du är den enda för den. det går itne att beskriva en sån känsla. jag har bara vart riktigt kär en gång och det va asjobbigt när det kom till den dagen att alla känslor förändrades . Därför är jag väldigt tydlig med att ingen ska få vara dum eller utnyttja mig, för jag antar att det inte är en kul känsla. men annars tycker jag kärlek är helt magiskt som när man ser ett gammal par som är jättelyckliga, går och håller hand på stan och när det verkligen lyser i deras ögon att de är detdär dom vill ! fast jag tycker det är riktigt larvigt med "fjortiskärlek" som kanske håller i 2 dar elr nå, när man säger att man älskar någon fast man inte gördet. jag älskar dig ska man inte säga till vem som helst för det är så starkt ! jag älskar dig för mig betyder typ att vi ska hålla ihop hela livet. och tyvär är det ju inte så för dom flesta. . . men som sagt kärlek är underbart när det finns där ..

Nu ska jag hjälpa mamma met mat sen blir det nog bara soffan ikväll för jag har jätteont i magen . Pussssssssss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar