Summa sidvisningar

torsdag 8 september 2011

han...

hejhej,
kommmiiitt hem från skolan nu, vart ingen sen dag för vi hade inget möte och ingen elevensval (y) chilll, a nej men så jag kom hem lite tidigare, så jag ska snart gå o hämta Thuva luvan från skolan så ska vi kika lite på hennes paket när hon kommer hem, oj juste jag måste damsuga oxå... a men sånt som måste göras, vart ingen träning ikväll men ska o kolla på matchen på lördag på ip :)! kulkul, imorgon är det skolfoto, jag blir alltid så muppig på det för man vet aldrig hur man ska se ut, brukar stå o öva framför spegeln men det blir inge bra på kort liksom. nej nu måste jag ta nå o äta sen ska jag hämta thuvis ! Men nu måste jag gå, men lite bilder kommer som jag tagit idag, första vattenbilderna så kommentera gärna vad ni tycker om dom ! Pussssssss.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar