Summa sidvisningar

söndag 3 april 2011

dag 06 - ett barndomsminne
jaha då ska man berätta ett barndomsminne, hm.. jag kommer typ inte ihåg elr jo när jag var mindre lekte ja och maja åström asmycket, kommer ihåg en gång då var vi hemma hos henne och satt och spela mysteriet på greveholm. och så typ börja det blixtra och åska så vi vart så rädda så att den här kulan i musen flög iväg och vi sprang ner och satt i köket och spela spel x) sen typ en annan gång så var vi ute och lekte tjuv&polis med hennes syster och hennes systers kompis, vi hade askul tsm :')! Men sen har man kanske dåliga barndsomsminnen som t.e.x Thailand 2004, inte kul. Men det är ju så att man inte komemr ihåg så mycket annars, men jag vet att jag har haft otroligt roligt när jag var liten. Maja Ahlquist o jag har känt varann sen hon föddes så vi har tusen barndomsminnen tsm :)!<3
aja det var typ det jag kunde berätta om :)!<3
Pusssssssssssssssssssss&kjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar