Summa sidvisningar

tisdag 5 april 2011

dag 09 - ett bra minne
Ett bra minne som jag har är när jag , Michis och hennes kompis Louise var i Thailand med min pappa och hans fru i juni 2010. Vi hade askul tillsammans, vi asgarva minst 3gånger per dag. Det fanns en jätterolig städerska där hon skrattade åt va som helst hon kunde typ inte prata men hon skratta 24/7 och då menar jag verkligen det. Sen var det en gång när vi låg på stranden jag michis och lollo då kom det fram en svensk kille i 20 års åldern och fråga om vi va själva här men jag förstörde allt hahahahah jag sa att - nej våra föräldrar är ute i vattnet, hahah då fråga han hur gamla vi va michis ba, 16, lollo med, jag sa 13 HAHAH han ba- aha oj. hare kul hejdå. gud va vi skratta. det va så mysigt i Thailand vi tog massage varje dag på stranden och sen när vi va vid våran lägenhet fanns det ett massageställe där så dit gick vi ibland och tillslut älska dom oss. hahah en kallade lollo för sin dotter, och jag hette tydligen amelica hahha guså fint namn:')! HAHAH aja det va typ det :)! Pussssssssssssssssssss&kjaaaaaaaaaaaaam










 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar