Summa sidvisningar

måndag 11 april 2011

dag 14 - vad är kärlek ?
Jag vad är egentligen kärlek? Kärlek kan va så mycker en mella två personer , man kan ha kärlek till ett djur, elr till nått annat! Men så som jag ser kärlek är det att man tycker om den man delar kärleken mellan. Kärlek är inte alltid lätt men det finns då när kärlek är som bäst, jag tror inte att det är många som har den där riktiga kärlekskänslan , men de finns många som är så nära att få den. Kärlek kan göra ont men kan vara helt underbart oxå. Jag fick en fråga, hur vet man att man är kär? jag vad ska man svara på den? kanske att när man är kär, då pirrar det i magen när man ser den man vill bara träffa den personen, och kanske pusssssaaaaaass&kraaaaamaaaasss hahaha:)! När man är kär säger man oftast jag älskar dig till den personen men det ordet ska man vara rädd om itne slänga ut åt höger & vänster. men det finns ju folk man älskar och det är klart att man ska få säga det då. Men älska är ett sånt starkt ord, typ att man kan göra vad som helst för den personen. Men som jag, jag älskar min familj för jag skulle kunna göra vad som helst för dom. Sen finns det ju kompisar man säger att man älskar och det klart kanske man inte alltid menar det men man kanske älskar dom på ett annat sett eller vad tror ni? tykcer ni att man ska säga jag älskar dig till typ vem som helst? Komentera . Nu har ni fått min åsikt om kärlek, kan ni inte komentera så får jag se era åsikter?:)!

Nä nu sk jag sätta mig framför tv.n och titta på vänner:)! Pussssssssssss&kjaaaaaaaaaam 

1 kommentar: