Summa sidvisningar

onsdag 6 april 2011

dag 10 - mina rädslor
mina rädslor är ganska många, jag är grymt rädd för mörker, jag hatar att vara ute när det är mörkt i allafall där jag inte känner området. Många tror att jag är rädd för det som finns i mörkret men så är det inte jag är rädd för mörkret, just the way it is. alla sitter säkert o skrattar för att jag är mörkrädd men vafan jag står för det :), sen en sak till jag är rädd för är ormar&spindlar, om jag ser en pytteliten spindel då springer jag! Usch! Men själv har man klappat en gul pyton och en boaorm:) Fjärilar dom kanske ser jättefina från långt håll men när man ser dom nära så är dom jätteäckliga ja e faktist rädd för fjärilar... HAHAHHAHAHAH va fult det där lätx) men en sak jag är mest rädd för är att jag ska förlora mina vänner och familj för dom är det bästa som finns, utan dom vore jag ingen! jag är kingen dom är mitt K utan mitt K så är jag Ingen!
Pussssssssssssssssssss&kjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar