Summa sidvisningar

lördag 23 april 2011

de får vekligen inte hända de som är påväg att hända, vi får inte glida isär.
du är min fina vän och det kommer du alltid vara! Jag hatar när vi bråkar för jag mår dåligt av det och jag vet att du oxå gör det, och allt är pågrund av reklamen. seriöst jag orkar inte med de här längre, kommer ihåg alla stunder när vi skratta och hade askul tsm, men den härr tiden vill jag helst glömma. jag vill itne mer, jag vill att det ska va vi två igen, vi som kan skratta om allt! Vi tillochmed satt och grät på lektionen för att vi sa att vi inte skulle klara oss om den andre dog. du är min syster, du är mitt blod! du kommer aldrig kunna ta tillbaka de du sagt, men man kan alltid göra det mindre smärtsamt. Jag orkar seriöst inte med det här! Jag vill inte... Det här skulle bli bästa sommaren ever? jag vill ha de du och jag hade förut, slippa allt krångel, Kommer ihåg när vi sminka oss t fjortisar, och sen när vi busade i snön! Jag vill ha den tiden tillbaka kunna gottgöra allt fel. men så funkar inte livet. det här är kanske nått man måste gå igenom, men det är inte kul... jag försöker sova om nätterna men jag kan inte för jag tänker på allt det du och jag hade. Jag vill inte leva utan dig. Jag tittar på våra kort, och tårarna rullar ner för kinderna. allt kkommer fram, kärlek, skratt , tårar och hat. men allt de där, gör mig svag. kan inte gå utan din luft i mina lungor. Vad vore jag utan dina andetag...jag vill inte....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar