Summa sidvisningar

onsdag 27 april 2011

hej,
idag har jag gjort mycket känns det som,
vi hade typ inte så seriösa lektioner idag,
sen efter skolan då drog jag hem o va med maja:)
Vi spela cluedo, sen ut och spela fotboll:)!
Kul kul:)
Nu tittar jag på fotboll, Real Madrid Mot Barcelona:)!
Kom igen nu Real!
Föresten idag har jag tränat oxå ;) Kul men det är jobbigare på gräs en på grus:s
Sen skjuter jag bättre på grus, jag spelar mittenmitt:)!<3
Aja inte så kul att höra om fotboll kanske!

Jag ska köpa en Ziperall, de är som en one piece fast den kostar bara 600 sen är den typ lite annorlunda. Jag vill verkligen ha nått mysit att ha på sig:)!
Har kommit på en present till mamma oxå, men det kan jag inte skriva för hon läser min blogg ibland;)!  Nu bytte mamma kanal för jag sitter här :( ska nog in i hennes sovrum o kolla, sen blir det big brother!

Mycket att skriva idag! Men nu ska jag göra nå bättre en att sitta här! Tvn kanske;)!
Pusssssssssssssssssss&kjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar