Summa sidvisningar

måndag 4 april 2011

dag 08 - mina dåliga sidor
Mina dåliga sidor är ganska många, jag är asenvis, jag ger mig Aldrig, så är det bara. Sen är jag väldigt snål, min kompis frågade mig om hyon fick låna en tia men hahah jag är fett snål så hon fick inte. Jag är ofta väldigt sur och ledsen, sur drabbar många andra i min omkrets, men ledsamheten får jag stå för själv. Jag har väldigt svårt att säga nej... Nej är jobbigt att säga för man sårar nästan alltid nån när man säger nej, förutom när det gäller pengar där säger jag alltid nej.Sen har ja väldigt dåligt självförtroende så om nån säger att jag e ful så tar jag åt mig det, Känns som om jag räknat upp mer dåliga sidor än dom bra x) hahaha. A sen är jag väldigt bra på att starta värdskrig med mamma på mornarna , inte kul . Aja det va typ det "jag kom på" finns säkert tusen saker mer men men. 
Pussssssssssssss&kjaammmmmmmmm
 

2 kommentarer:

  1. SV: vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har en dagens blogg tävling, du får jättegärna vara med! Vinnaren utses klockan 18 och då kommer även en ny omgång upp! http://mmeeli.blogg.se/2011/april/tisdagens-vinnare-ny-omgang.html
    KRAM

    SvaraRadera