Summa sidvisningar

fredag 15 april 2011

dag 19 - en hemlighet
jag vill först säga att jag har inte haft tid att blogga, så ursäkta mig:)
Aha då ska man berätta om en hemlighet, jag har en hemlighet som är super hemlig, men nu måste jag typ berätta den, okej det är så här. Fast hmm.. ska jag?:) A, jo det är så här att den här hemligheten är bara jag som vet ingen har fått reda på den, det ska bli kul att se vad ni säger om den här hemligheten. >Den är as hemlig, asså då menar jag det verkligen, ingen i hela världen vet om den förutom jag! Okej nu berättar jag... Eller? jag vet inte nu blev det svårt, okej nej nu berättar jag... Det är så här... Fasten hemlighet är ju inte hemlig om flera vet om den;)! trodddeeee ni verkligen att jag Rebecca skulle berätta en av mina största hemligheter för er?:) HAHAHHAHA.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar