Summa sidvisningar

torsdag 31 mars 2011

dag 04 - mina drömmar som jag drömmer om natten
aha skulle skriva om mina drömmar. Jag drömmer allt från kärlek till att jag ska bli dödad.
Men en dröm som har kommit tebaks typ 100 gånger är att jag och Linnea springer i ett slott och så är det massa stora insekter som jagar oss, sen typ springer vi ut på gatan och då kommer det en jätterobbot och jagar oss , men jag slänger mig ner på marken o blundar och Linnea skriker bara Neeej!
A men då kanske ni undra vf jag slänger mig ner o blundar, jo för att jag kan styra mina drömmar, så om jag inte vill drömma längre så lägger jag mig ner och blundar och då vaknar jag:)! asbra att kunna ;)!" vet inte vad man skakalla det ett 6e sinne kanske? nej men sen är det så att sen jag var liten har det vart en typ otäck tant i mina drömmar som typ skträmmer mig asmycket och de är så att ibland kan jag känna hennes doft och då känns det som om jag ska svimma, vi va på Ikea en g¨ng och då såg jag en tjej som tog upp sin telefon och då kom hennes doft fram så jag fick sätta mig ner och typ dricka vatten. Hahaha låter som jag är värsta psykfallet. Men så är det iallafall, men sen finns det ju bra drömmar också som att ibland kan jag stoppa tiden i mina drömmar och då kan jag gör avad jag vill asså jag typ stoppar alla människor ;)! hahah de är lite kul. men oftast i mina drömmar så kan jag styra dom. Så nu vet ni lite om vilket psykfall jag är hahahahahah;)
Pussssssssssssssssssssssss&kjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam 

Inte riktig såsom dom ser ut men nästan ;)!
Tanten är fett lik :o

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar