Summa sidvisningar

söndag 20 mars 2011

jag sitter o lyssnar på låten 26 december, jobbig låt.
Det är så att jag var i Thailand "khaolak" 2004, men jag åkte hem 3 dagar innan,
det var bara en sak som kändes fel. Min kompis var ju kvar. Jag gick o undrade i veckor om du hade överlevt. Men... så kom tidningen med dom som var borta.döda. jag tittade på bilderna och namnen, jag var ju ganska liten men jag förstod tillräckligt mycket så jag fatta att du var borta... Du var där på bild... Jag kände bara att hjärtat slutade slå. Mitt liv va typ borta. man kanske inte tror att an kommer ihåg det när man är så liten men de där kommer jag aldrig glömma. Jag tittade inte på tv på flera veckor. Folk kan säga till mig att det är bara att glömma det, men vafan det går inte . Vi skulle ha stannat över jul men vi åkte hem tidigare. Det måste vart en ängel som skyddade oss. Jag vill inget mer att du ska vara här. du va min underbara vän! vi lekte i 2 veckor varje dag, du va som en syster för mig.när du stog där vi bilen och vinkade hejdå till mig så såg jag en oro i dina ögon. att du va rädd. och ledsen. jag glömmer inte ditt leende och ditt vackara ansikte. Fortsätt att sova gott hjärtat. du är saknad! 26 december 2004.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar