Summa sidvisningar

fredag 4 mars 2011

hejj:)!<3
Tänkte göra ett inlägg om min bästavän Paulina Mathisen.
Vi har gått i paralellklass i 6år mken det var typ i sexan vi började va, ingen av oss vet exakt hur det gick till men men, jag såg henne och hennes kompisar på rasterna jag ville så gärna va med i deras "coola" gäng ;)! hahahah ah ,men sen vart det att vi gick i samma kör och vi började snacka mer och mer och tillslut var vi som ihopklistrade vi va och har vart varje dag sen dess typ, folk brukar fråga om det går att skilja på osss...Svar :nej! Jag ska stå vid din sida i vått&tort livet ut, för du är som en syster för mig, vi småtjafsar ibland men vafan det löser sig alltid! OCh det bästa att vi har alltid kul när vi är och om vi har tråkigt så kan vi bara börja gapskratta helt plötsligt åt nått som e asfult. Vi kan prata om allt tsm, killar livet och massa hemligheter(a) jagvet att jag kan lita på dig upp till 120% om inte mer för det är det vänskap går ut på man ska kunna lita på varandra. Sen ibland om nån är ledsen kan vi sitta och gråta tsm men det slutar oftast att vi ligger o asgarvar ahahah. Våran humort kanske inte är den bästa men vafan huvudsaken är att vi har kul :)!<3 Du är en sån person jag ska kmpa för, för utan dig skulle jag vara död. Du är en sån fin vän, och jag älskar dig för den du är, Och vi ställer upp för varandra, det klart att vi kan va sura på varandra men som allt annat vi skrattar bara åtdet;)!<3 HAHAH ah men nu har ni fått höra lite om min ängel Paulina.! Jag älskar dig mest guuummsssiii !Rebecca+Paulina står skrivet i ♥♥♥♥! pusssiiissarrr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar