Summa sidvisningar

söndag 27 mars 2011

Hejhej, har itne skrivit nått i helgen för jag har vart för upptagen.
Lördag:Jag gick upp typ halv 9 för ajg skulle dela ut reklam, jag gjorde det och sen var jag klar vid 1 typ , sen spela jag lite Wii med Lars och Thuvis. Efter allt dedär börja det bli kväll, satt hemma en stund sen gick jag ut med paulina, vi va med jocke  o albin. de va typ det :)!
Söndag:gick upp typ halv 9, åt frukost, sen börja jag klä på mig fotbollskläderna, hade match klockan ett ;)! vi hade bara en avbytare så vi förlorade med 2-0 men dom hade typ 11avbytare så dom orkade mer, 11mannaplan. Aja sen åkte mamma,jag,thuvis och michis till finnslätten michis skulle övningsköra, det gick bra, sen hem o jag fick duscha. Sen gick vi till jonas&lotta,maja&marcus marcus hade fyllt 16:)! Roligt att träffa familjen ;)! A det va typ det. Aja nu ska jag sminka mig... Eller nej det orkar jag inte.Pussssssssssssssssssssss&kjaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar