Summa sidvisningar

tisdag 29 mars 2011

dag 02 - yrke i frmatiden
Jag har velat bli frisör sen jag var liten, men nu när jag blivit större har jag ändrat mig, 
Jag har bestämt mig nu för att när jag blir Vuxen ska jag bli polis!
Jag har tittat på massa polistvprogram och jag tycker det verkar grymt kul att vara polis,
Alla säger att der är assvårt att bli polis för man måste ha asbra betyg och sen gå samhäll, och till sist högskola, men om de inte är nån i våran ålder som vill bli det då blir det ju inga poliser, och vissa säger att jag inte kan bli det för jag är typ rädd för mörker, men de är ju bara att öva bort?:) Sen har väldigt många respekt för polisen och de är ju bra. Mamma tyckte först att det lät som en dålig idé att bli polis för om man bli skjuten elr nått, men sen ändra hon sig hon sa att jag ska göra det jag vill. Men just nu kännerjag bara att polis är det bästa för det verkar så grymt jäkla kul men lite läskigt på samma gång. Men det är det jag vill bli så alla kan ju bara va tysta;)! Nu har jag skrivit lite om mitt drömyrke när jag blir stor:)! Pussssssssssssssssssssss&kjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam  


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar