Summa sidvisningar

tisdag 8 mars 2011

Ni är bara för patetiska!

hej hej sötnosar.
Har sovit typ 3 timmar inatt, har legat orolig för 2 personer som man inte vet om dom gör något eller inte. Inte kul. Jag kan berätta. Det var två väldigt underbara och snälla personer från början vi hade askul tillsammans dom,jag och Paulina, men sen hände det massa skit o vi börja bråka. Sen för ett tag sen sa en av dom förlåt till mig. Men sen igår då säger dom till oss att komma ut för dom vill prata. Men vafan jag tänker inte prata med några som inte menar det dom säger och när dom säger, hora,fitta och att jag är störd , cp och allt det där vill jag mindre träffa dom. Ni säger förlåt men ni menar det inte, det är det som e så jobbigt. Det känns inte kul att veta att två personer som var som två bröder för mig är som två stora skithögar nu? Jag blir mörkrädd för er. Och jag känner inte igen er längre. Och k-bry är bara ett fult lite ord man säger när man är en tönt och tror att man är nån. Ni har sårat mig för sista gången nu och jag tänker fan inte ta mer skit nu. Nu räcker det. Jag ska lägga er bakom mig. Ni finns snart inte för mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar