Summa sidvisningar

onsdag 30 mars 2011

dag 03 - vänner
aha nu ska jag skriva lite om mina vänner, det blir ju svårt för jag har inga... HAHAHA nej jag bara drev, nej men jag har många fina vänner som finns där och ställer upp för mig, jag tycker inte att man ska räkna hur många man har utan att man ska vara glad över dom man har, jag tänker inte säga att jag har tusen vänner fast jag inte träffat typ hälften av dom. men en vän som jag har hon heter Maja vi har känt varandra sen förskolan, hon och jag har vart ganska mycket å sånt, sen igår va vi igen hade vart med henne på kanske 1½ måndad, och vi hade askul lite ny luft fick man inte alltid samma vanor man har. sen har jag Paulina hon och jag har känt varann i snart 2 år, hon är en jättefin vän men våra humör har gått uppochner så det har vart lite sisådär på sista tiden, men jag älskar henne endå. Sen min lillasyster Maja Ahlquist, en underbar liten person, hon och jag har känt varann sen hon föddes vi haar alltid kul när vi är och vi skrattar always! jag älskar dig du är en ängel från ovan stumpan! Amanda Weidne min syster även fast inte vi är så här tajta så är du en diamant! du hjälper mig om jag har det jobbigt o sånt! En grymt fin vän! Iloveyou♥ Sandra&josefin, ni är tvgå grymt fina och underbara vänner, ni är grymt roliga och man har aldrig tråkigt med er! LoveyaaaH:)! Aaja nu har ni fått reda på lite om mina närmaste Pussssssssssssss&kjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam 







 

2 kommentarer: