Summa sidvisningar

tisdag 29 mars 2011

dag 01 - mig själv
Jag heter Rebecca,Sara,D'Adda och jag är 13år. Jag kommer från v-ästerås men min mesta del av släkt från Italien. Jag bor i Hökåsen med mamma och mina systrar, och På skiljebo med min pappa och hans fru. Jag spelar fotboll i Skultuna Is 97-98 askul. Jag är oftast glad men sur och arg oxå . Men jag har världens bästa mamma så med henne kan man snacka med allt om, mina systrar är oxå helt underbara! Jag bor hos mamma, men varannan helg hos pappsen. Jag har asdåligt självförtroende, och jag pratar gärna inte ut om jag mår dåligt. Jag känner iallafall att jag kan va mig själv" ibland". Jag är en sån som typ slösar asmycket pengar varje månad, utan jag vill gärna spara till nått bra, typ en systemkamera. Men jag får lön varje månad för jag delarut reklam. Jag är väldigt ego, envis och kan va riktigt dum ibland, men de är inte ofta, men världskrig med mamma är jag duktig på. Jag är ganska bra i skolan, vg mvg på de flesta prov. Känslig är jag men jag tar inte åt mig allt men men. Jag hatar när folk snackar bakom ryggen men jag kan även prata lite jag oxå. När jag var liten var jag väldigt busig och gillade gärna att äta sand, jag var en liten tjockis helt enkelt. haha. ah hoppas ni tycker att det va en bra info om mig:)! Pusssssssssssss&kjaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar