Summa sidvisningar

söndag 3 juli 2011

hejhej,
idag är de söndag klockan e 10:35 och jag har jättetråkigt.
Åt nyss frukost, typ macka och juice .
Igår va ja barnvakt åt Thuva vi köpte godis sen satt vi oss vid tvn och myste,
sen satt vi på en film Adam&Eva vuxenversionen asså, kanske inte nått för Thuva men då va klockan endå 00:00 så då tyckte jag att hon kunde sova men nej då ska man låtsas sova. Haha så vi låg uppe ett tag sen somna hon, sen kom Michis hem och då satt hon vid datorn ett tag sen ville hon sova så då sa jag att jag kunde sitta uppe ett tag till tills mamma skulle komma hem. Så jag låg vaken, men då händede en fett läskig sak! Jag ser hur en KVINNA går ut ur mammas rum och typ flyger mot michis rum sen ser jag bara hur hennes bilder på dörren fladdrar och sen öppnas dörren, sen sprang jag in t henne men hon säger att de e för det blåser men varför såg jag nån då? Riktigt läskigt här tycker jag. Jag jag vill flytta men de vill inte dom tror jag.  Aja nu ska jag sätta mig vid tvn pusssssssssssssssssssssssssssssssssssss

1 kommentar: