Summa sidvisningar

lördag 2 juli 2011

hej jag vet att jag varit sämst på att uppdatera men jag har haft så mycket för mig,

i torsdags va ja på cityfestivalen så gick jag ida casse och johanna runt och kolla på saker i marknaden jag och ida plockade på oss massa mix megapol saker, de va gratis så typ tröja, tauering, armband och så, sen vart det asvarmt så ida drog hem med bussen, sen följde casse och johanna mig för jag skulle oxå hem så dom gick med mig t viksäng men sen slutade de med att dom följde med hem, sen på kvällen åkte vi ner igen och skulle kolla på Daniel Adams Ray, så då kom vi dit, sen så när vi går bland karuselklerna känner jag hur nån går in i mig jag ba titta bakåt och då va det GURKAN! men sen typ ville dom åka en fett läskig karusell som heter Extreme Fly och de sluta med att jag ida casse och johanna satt i den, jag satt och blåhöll idas hand för jag va asrädd och jag typ tappa andan i den och skit menhaha jag kan lova att jag aldrig åker den mer! Aja allafall efter det ser vi att gurkan står i ett av stånden då går vi fram och frågar om vi fick ta kort med han, han ba : jaja, jalla typ ;)! HAHA aja så jag stog närmast han och så tog vi kort, efter det gick vi och ställde oss och kolla på daniel, sen mitt i allt så säger casse att hon vill ha autograf av gurkan så då springer vi dit igen och när vi fått autograf så säger jag ba: kan jag få en kram, han :självklart och så krama han mig(a) sen krama han alla andra oxå . A de va typ det som hände på den kvällen. 

Fredag, Jag Michis och Thuva åkte ner på marknaden och vi hanlade lite saker till Thuva och hon drog snöre och massa mer, sen gick vi till mammas jobb och så när hon slutat åkte vi till Toys R Us och handla present till Thuvas kompisar hon ska på kalas idag och imrn. Aja efterdet åkte vi hem och då kom lars, då sa mamma och lars att dom ville ner och kolla på tomas dileva och The ark och jag ville oxå de, så jag mamma lars Thuva michis johanna och casse tog bussen ner och kolla först på Dileva han va asbra tycker jag iallafall, trodde inte att de va så många som ville titta på han, men allafall sen gick vi och åkte virvellvinden och sen gick vi in igen för att vkolla på The ark, första gången dom e v-ås och sista. Aja så stog vi längst fram, och sen när dom kom igång så typ stog alla och skrek och tyckte det va jättehäftigt och jag och casse stog och skrek som galningar! ;) HAHA aja sen drogvi hem med bussen och jag hade asont i fötterna hade gått i högaskor;)! sen somna jag typ 2. 


Lördag idag, Vaknade jag 11 typ så då va de bara att gå upp, jag åt frukost sewn satt jag mig vid datan (A) sen spelade jag lite WII med Lars om ni inte vet vem lars är kan jag säga att de e mammas kille. aja sen efter de käka vi lunch och jag satt vi datan lite mer, så nu typ sitter jag här och skriver, föresten jag har lärt mig nåra justn bieber låtar på gitarr:)(Y) aja de va de, ikv ska jag vabarnvaakt åt Thuva vi ska handla lite godis och titta på nån bra film torr jag, så det blir inget cityfestival för mig då.. de gör inget jag kommer ha de mysigt här hemma. <3 nu ska jag duscha de är så varmt så man blir helt fuktig, sen ska jag säga hejdå t mamma dom ska på fest . a pusssssssssochkraaaaam nåra bilder kommer från cityfestivalen <3
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar