Summa sidvisningar

söndag 3 juli 2011

haha, väcktes inatt av att jag låg på nått då har min fina familj lagt massa hemska äckliga låtsas kryp i min säng, dom vet att jag hatar de ;)! hahaha typ spindlar kackelackor skorpioner men sen frågade jag mamma om jag hade glömt nått hon ba:nej men de ligger en lapp under din kudde? jag ba okej så titttade jag då står de Oscar♥ ja ba hahaha va? mamma ba:ja han som skrev på din blogg igår och jag förstog ingenting, så jag sitter vid datan nu öfr jag måste titta va de är hon menar. så jag tittade och då har  han skrivit
Anonym sa...
Hej jag är killen vid kvasten. Du va fett snygg kan jag få ditt nummer ??? Mitt nummer är : 073**- ** * ** Jag har comviq, har du ? Skicka ett sms när du ser de här. Kram från Oscar<3 Haha de är bara det att den här Oscar har skrivit min systers nummer så de va lätt att lista ut att de oxå va ett härligt skämt från min familj;) hahaha, Men de är därför jag älskar dom så mycket för om man ingår i vår familj får man inte vara tråkig;)aja nu ska jag lägga mig i soffan och sova lite till:) Pusssssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar